Кратка инстуркция за достъп до мобилното приложение B-Аssist и портал за онлайн услуги B-Assist за клиенти на ЗЕАД „Булстрад Живот Виена Иншурънс Груп“ ЕАД
Актуални версии и адреси за достъп
Актуална версия на мобилното приложение B-Assist можете да свалите от Google Play или App Store.
Директният адрес на платформата за онлайн услуги е www.b-assist.bulstradlife.bg/.
Можете да достъпите портала и от корпоративния сайт на дружеството на адрес www.bulstradlife.bg, от бутона „B-Assist онлайн услуги“ горе вдясно.
Регистрация и вход в B-Assist, забравена парола
B-Assist предлага услуги със свободен достъп (сключване на застраховки онлайн, плащане на вноски), както и услуги, които могат да се ползват само с регистрация. Повече информация за услугите можете да получите тук.
Изберете бутона за вход в B-Assist, за да стигнете до менюто за регистрация, вход и забравена парола.
Бутонът за вход и регистрация за мобилното приложение се намира в долната част на екрана на приложението. В случай че не го виждате на екрана на мобилното устройство, плъзнете с пръст вертикално (нагоре).
Бутонът за вход и регистрация за портала за онлайн услуги се намира в горната дясна част на екрана, независимо дали отваряте сайта през компютър или мобилно устройство.
След натискане ще видите опциите за регистрация, вход и забравена парола.
1. Регистрация на нови потребители
Изберете бутона за вход в B-Assist, за да стигнете до менюто за регистрация. Следвайте стъпките.
Можете да се регистрирате в B-Assist и като използвате своя профил във Фейсбук или Гугъл.
Ако имате „Здравна грижа“, след като направите първоначална регистрация, използвайте бутона "Свържи Здравна грижа" в долната част на основното меню, за да активирате достъпа до услугите по Вашата застраховка през B-Assist. За да завършите процеса ще Ви е нужен номер на Вашата ID здравна карта.
2. Вход за регистрирани потребители
На снимката от фиг. 1 по-горе виждате как изглежда менюто за вход. Можете да влезете с имейл и парола, които сте ползвали при регистрацията.
Алтернативен начин за вход е да използвате своя профил във Фейсбук или Гугъл. В този случай, ако сте клиент със „Здравна грижа“ и вече имате направена регистрация с личен мейл и парола, ще е нужно еднократно да минете през функцията „Здравна грижа“, описана в секцията за регистрация по-горе.
3. Забравена парола
През опцията „забравена парола“ се въвежда имейл адреса, с който клиентът се е регистрирал и използва за вход в B-Assist.
Преди да натиснете бутона „Потвърди“ моля да се уверите, че сте вписали коректно мейла си – без интервали в началото и края на адреса, както и без интервали около знака „@“.
Проверете електронната си поща на подадения от Вас адрес за съобщение от нас за промяна на парола, което трябва да получите до няколко минути. Ако не го откривате във входящата си пощенска кутия, преди да повторите стъпките, моля да проверите дали не е отишло в папка “Spam”.
В получения от нас мейл ще намерите линк за смяна на парола. При клик ще бъдете пренасочени към прозорец в браузер за въвеждане на нова парола. Въведете избраната нова парола, която трябва да е с минимална дължина 8 символа и да съдържа поне една главна буква, цифра и знак. Изпишете я повторно и натиснете бутона „Смени“. Ще получите потвърждение, че промяната е извършена успешно.
След това можете да се върнете отново към мобилното приложение или портала за онлайн услуги и да влезете в профила си като използвате новата парола.
4. Активиране на менюто за застраховка „Здравна грижа“ в профила
Менюто за Здравна грижа е достъпно за ползване само за клиенти със сключена застраховка „Здравна грижа“. За повече информация вижте т. 1 – Регистрация на нови потребители.