13-10-2014

Кампания в подкрепа на застраховките "Живот"

Асоциацията на българските застрахователи (АБЗ), под мотото „Готови сме на всичко за децата си днес, да направим нещо и за тяхното утре”, стартира първата рекламно-информационна кампания у нас в подкрепа на застраховките „Живот”, зад която застават животозастрахователни компании – членове на Асоциацията. Повече информация можете да намерите в приложения файл.

Други новини

20-04-2023

Vienna Insurance Group потвърждава много добри резултати за 2022 г.

Топ резултати на ВИГ (VIG) в най-важните ключови цифри за 2022 година. Като възлиза на 12,6 млрд. евро, премийният приход през 2022 г. е с 14,1% по-висок от предходната година. Печалбата преди данъци е 562 милиона евро, което е с 10% повече от 2021 г. Печалбата след данъци е 466 милиона евро, което представлява 24% подобрение спрямо предходната година.

Прочети повече

07-06-2023

Виена Иншурънс Груп отчита двуцифрен ръст на премиите през първото тримесечие на 2023 г.

През първото тримесечие на годината VIG Group е генерирала общ обем на премиите от 3 871 млн. евро, което възлиза на ръст от 12,1% спрямо същия период от миналата година. Увеличението се дължи както на особено доброто развитие на дейността на пазарите в Централна и Източна Европа (ЦИЕ), така и на първоначалната консолидация на компаниите придобити от Aegon Group в Унгария и Турция.

Прочети повече